Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
News
 PHA Workers Forum :General :News
Message Icon Topic: polo lacoste homme kritisiert den "Assessorismus" Post Reply Post New Topic
Author Message
sxoimkkqa
Groupie
Groupie

Online Status: Offline
Quote sxoimkkqa Replybullet Topic: polo lacoste homme kritisiert den "Assessorismus"
    Posted: May 16 2013 at 11:10am
Diese zum Teil sehr spr den und, was die afrikanischen Notizen angeht, lediglich als Erinnerungsst tze gedachten Aufzeichnungen wurden vom Herausgeber durch reiche und sorgf ltige Kommentierung erst lesbar gemacht. Wo unbehauenes historisches Rohmaterial dargeboten wird wie in diesen Tageb chern,polo lacoste homme, da bedarf es der energischen Interpretation, um das berlieferte zum Sprechen zu bringen. Der Herausgeber tut also recht daran, da er mit seiner Meinung nicht zur ckh lt, auch wenn man ihr nicht immer zustimmen mag.So deutet Pogge- v. Strandmann Rathenau als einen "Wilhelministen", dessen Ideen durch das "Establishment" gepr gt worden seien, dessen Kritik sich nur innerhalb eines akzeptierten "gr eren Rahmens" bewegte. Nat rlich ist Rathenau ein Mensch seiner Zeit und mitbedingt durch die gesellschaftlichen Voraussetzungen. Was aber bei der Lekt re dieses Tagebuches besonders auff llt,polo lacoste, ist die st ndige Bewegtheit eines Geistes,lacoste pas cher, der in der Auseinandersetzung mit seiner Umwelt neue kritische Standorte au erhalb dieser Umwelt zu gewinnen sucht.Nehmen wir als erstes die beiden afrikanischen Reisen Rathenau unternahm sie als Begleiter des neuernannten Leiters des Reichskolonialamtes Dernburg auf eigene Kosten. Ohne Zweifel hat neben Neugier und Sachinteresse auch Ehrgeiz Rathenau auf diese Studienreisen getrieben. Er wollte mitsprechen, Ansehen gewinnen. Da er nach den Reisen Denkschriften verfa te und sie der Regierung vorlegte, ist ebenso ein Zeugnis hierf r wie sein fast komisches Begehren, daf r auch mit dem richtigen Orden dekoriert zu werden.Aber was steckt in den Notizen und Denkschriften dieser Reisen nicht alles an kritischer Beobachtung! Er gei elt "Gewaltt tigkeiten und Exzesse", kritisiert den "Assessorismus", eine allzu b rokratische Verwaltung der Kolonien, die dann doch wieder v llig versagt, wo Mi handlungen von Schwarzen durch wei e Plantagenbesitzer geahndet werden m ten. Und mit welchem Mut schildert er in seiner S dwestafrika-Denkschrift die Greuel des Krieges gegen die Hereros und Hottentotten, jene "gr te Atrozit t, die jemals durch deutsche Waffenpolitik hervorgerufen wurde da n mlich eine ganze Nation mit Weib und Kind in wochenlangem Todeskampf verschmachtete ..."Und an anderer Stelle "Ganz abgesehen davon, da es den Interessen des Reiches nicht entspricht, wenn die einzige wei e Kolonie seines Besitzes als eine auf Vernichtung und Unterdr ckung der Eingeborenen aufgebaute Sch pfung ... angesehen wird, mu die Frage aus rein wirtschaftlichen Gr nden verneint werden." Aus den "Interessen des Reiches" also, aus "wirtschaftlichen Gr nden" wird hier ein Protest vorgebracht, dessen ethischer Grundton nicht zu berh ren ist und der ganz aus dem Rahmen wilhelminischer Selbstt uschung herausf llt.Allerdings war Rathenau Bef rworter kolonialer Expansion. Eine Voraussetzung hierf r sah er im au enpolitischen Einvernehmen mit England. Darin ber hrte er sich mit Bethmann Hollweg. Das Tagebuch l t erkennen, wie h ufig er auf dem Gute des Kanzlers zu Gaste war. Interessant sind seine Notizen w hrend und nach der Missio Related articles:
IP IP Logged
lllhif99tj
Newbie
Newbie

Quote lllhif99tj Replybullet Posted: May 17 2013 at 2:24am
artistique" ou "la création d'un ministère de la culture" d'engagement politique,burberry femme pas cher, ? Groupe qui a duré ce que dure une fête de la zique,solde burberry, les photographes Suisses Mathias Braschler et Monika Fischer ont sillonné l'Afrique du Sud à la rencontre de footballeursamateurs. c'est que Prévert n'est pas seulement un poète pour enfants,chemise burberry pas cher, Dans la perspective que le ministère de la Culture établisse en 2013 une loi sur le Patrimoine.
   Et qu'on a plus à y gagner qu'autre chose. hyperactif… La série dresse un portrait du pensionnaire de Baker Street aux antipodes de l’image d’Epinal qu’on peint habituellement de lui? Ils se sont plongés dans l’,chaussures burberry pas cher?les, et dont lesLa visite est faite de surprises et de découvertes. Ces blogs sont réservés aux abonnés du Monde. qui s’adressaient en priorité aux jeunes,burberry pas cher, Je me pencherai pour cela sur ?fr International Politique Société économie Culture Sport Techno Style Vous Idées Planète éducation Disparitions Santé Les services du Monde La boutique du Monde Le Monde dans les h?
e 1 Les rubriques du Monde On ne saurait mieux dire. celle des lyriques, Vivant à Toronto,burberry sacs, ?com/watch,chemise burberry? l électricité,t pas la surprise pour le téléspectateur fran,burberry pas cher?:- Seinfeld?
Related articles:

écharpe burberry pas cher mercredi 16 juin

sac burberry pas cher mais je n ai pas le privilège des abonnés

solde burberry sur un blog littéraire

IP IP Logged
nxt76dh6pg
Newbie
Newbie

Quote nxt76dh6pg Replybullet Posted: May 19 2013 at 1:55pm
ta de un círculo vicioso que se retroalimenta y que tiene importantes y evidentes consecuencias sobre el futuro de la democracia y,polos lacoste, en paralelo, del proyecto europeo.El sentido último de la democracia es que el pueblo se gobierne a sí mismo. Por eso, aunque un gran número de ciudadanos no entiendan al detalle las causas,http://www.n26.net.cn/bbs/forum_posts.asp?TID=0&PID=0#0, consecuencias y posibles soluciones de las crisis del euro, sí que tienen clara una cosa: si democracia significa capacidad de decidir, la capacidad de decisión de nuestras democracias es hoy sumamente limitada. El debate habido en España el lunes pasado entre los dos candidatos a la Presidencia del Gobierno ofrece una prueba muy evidente del dilema en el que viven atrapados los políticos nacionales en toda Europa: en la práctica,lacoste polos, saben perfectamente que las soluciones a la crisis están fuera de nuestras fronteras. Si se crea empleo en España o se restaura el crédito a las empresas depende, entre otras cosas, del tipo de medidas que adopte el Banco Central Europeo, de los acuerdos a los que lleguemos con Alemania y otros para estimular la demanda, de si orientamos el presupuesto europeo hacia las grandes inversiones, o de si creamos impuestos sobre las transacciones financieras y las emisiones de carbono. Pero, lógicamente,http://www.alhaqq.net/forum/forum_posts.asp?TID=1421063&PID=1605091#1605091, para ganar el voto de sus ciudadanos, tienen que hacer creer que la solución de la crisis está en sus manos y que incluso tienen margen de maniobra para elegir qué cantidad de austeridad aplican y en qué plazos: de ahí que emplearan tan poco tiempo hablando de cómo construir una Europa que dé soluciones efectivas y duraderas a la crisis.Al tiempo que la democracia (como capacidad de autogobernarse) se evapora del nivel nacional, no aparece por ningún lado y, especialmente, no reaparece donde debiera hacerlo: en el ámbito europeo. Más bien al contrario, en lugar de reforzar la democracia en el ámbito europeo, la crisis está sirviendo para reforzar la tecnocracia en ambos niveles: en el nacional, poniendo al mando a tecnócratas con amplia experiencia europea, y en el europeo, reforzando la capacidad de los tecnócratas, desde el Banco Central o la Comisión Europea, para supervisar a los Gobiernos de la Unión.Como ponen de manifiesto las recientes propuestas del presidente de la Comisión Europea,comprar polo lacoste, José Manuel Durão Barroso, de reconfigurar las competencias del comisario de Asuntos Económicos y Monetarios, el finlandés Olli Rehn, para blindarlo frente a las presiones de otros comisarios (al parecer excesivamente sensibles a los Gobiernos de sus países de origen) y darle nuevos poderes de intervenir en la gestión económica y presupuestaria de los Estados miembros,http://forum.danna.it/forum/forum_posts.asp?TID=93461&PID=101493#101493, la crisis del euro está suponiendo la expropiación implícita y por la puerta de atrás de esa capacidad de decisión en la que consiste la democracia, todo ello sin debate ni análisis sobre las consecuencias. Que el siempre excesivamente prudente Barroso y su comisario Rehn se permitieran pedir en público un Gobierno de concentración nacional en Grecia sin reparar en que hasta los muy

IP IP Logged
neutmrtyuzuyp
Groupie
Groupie

Quote neutmrtyuzuyp Replybullet Posted: May 23 2013 at 12:11pm
Dan Frank from Deyang City and not too far away, only to catch a two-day journey, Zhuo nine will LEISURE led down to the valley of the Dan Square. Zhuo nine nameless * effect extremely satisfied, and only a little bit easily control the two-child. Of course Zhuo nine or leaving a trace of self-consciousness to oakley sunglasses discount, or you just do not know the specific location of the Dan Square. Here the valley is obscured by thick white mist, it is secretive exception, knowledge cents probe into, would be inexplicable force bounce Obviously, this is planted clever ban.
The fog is not very wide, Not Zhanchagongfu, the three have been close to the fog exports. Zhuo nine mind at the moment fluttered up, for fear that Peak drug statue at the moment in the midst of the valley, and then in anger his little life. Thought here oakley sunglasses hearts burst hesitate not help to slow down the pace a lot. But oakley sunglasses then I thought, if that Peak drug statue at the moment in the valley, with oakley sunglasses that mysterious cents for the repair, have long known that their existence. At this point, oakley sunglasses hearts a little relieving, but still cautious slowly forward, as long as there is a change immediately turned to escape.
Om then gave the Qing Xiang,oakley sunglasses sale, the two jade into the sky, circling each other after a few laps in the air, click, bang together. Jade suddenly burst of light flashes, an arm thick beam of light from the eruption out of jade, launched into the depths of the fog. Shortly after, the mass of fog him stir, the separation of a wide channel out. LEISURE seeing this, a wave recover respective jade, and then turn into the channel. Zhuo nine little one, immediately strode to keep up with. Fog extremely deep, four are white one, did not see what side of the thick fog.
Related articles:

religionnerd.combellaterraoakley.html oakley sunglasses sale tay393

religionnerd.combellaterraoakley.html oakley sungl

religionnerd.comwp-includesmichaelkors.html Michae

religionnerd.comwp-includesmichaelkors.html Michael Kors bags qih265

religionnerd.comwp-includesmichaelkors.html Michael Kors outlet wnq284

IP IP Logged
ocmvlchjdf
Groupie
Groupie

Quote ocmvlchjdf Replybullet Posted: May 26 2013 at 1:39pm
I do not know drowned, the high precision Maotai to Zuisi. The drug should be bubble seems to have taking a dip in these days. Well, on the first bubble forty-nine days to look at it, not followed by bubble. Indulge himself a regressing to the other and from the Golden Dragon pot remove a gourd of wine, disconnect the plug gourd filled with bubble ice silkworm. Then they cover the plug into the dragon pot storage jewels slowly bubble, toms shoes on sale Couzhuo the wine gourd happy to drink a few mouthfuls. The stoppered close small alabaster jar, to be regressing solution immediately Road to Heng Fa Chuen away.
Indulge rushed Fenyang when the evening, can also catch the dark when rushed to the Heng Fa Chuen, but it is also the day to night. Restaurant Inn in the village must have been closing the inconvenience, cheap toms we decided to stay in Fenyang City night, tomorrow and then rushed to the Heng Fa Chuen. Made up his mind to be regressing in the city to find the place clean inn, a never ending check, wash rice digested food to be belly after some practice while North deep magic regressing to go to bed.
Heng Fa Chuen,toms outlet, the Fenyang thirty miles north of the city, indulge the Pai-time division on the road nearly noon rushed to the Heng Fa Chuen. When early spring in March, when the apricot open the season. Indulge yet the village, far already see the village that large tracts blooming in apricot. White as snow, red Ruxia, pink beauty body veil. White inner tube pink, white and red inner tube, three-color flowers and white, a mass of a cluster, it is truly beautiful. Looked everywhere apricot Heng Fa Chuen, saw the end of the village has a restaurant before the wine Union Jack fluttering in the light swing, intoxicated and could not help but think of the late Tang Dynasty poet Du Mu song lyrics of "Qingming" quatrain poem.
Related articles:

www.hiphopweekly.commagthankhot.php air max 95 fna542

www.bergerbullets.comimagestomsus.php toms shoes sale ksm132

www.hecgloballearning.org.ukdirectsghduk.php ghd s

www.hiphopweekly.comimageslv.php discount louis vuitton qmd3

www.hiphopweekly.commagthankhot.php air max 95 hts822

IP IP Logged
jorlonga
Senior Member
Senior Member

Quote jorlonga Replybullet Posted: May 27 2013 at 11:55am
Convert the classrooms. Shared office space for small businesses, entrepreneurial incubators, corporate conference centers -- these are only a few of the income-producing uses for the buildings that once housed the students who are today combining in-class with on-sofa learning.
Subscription to the sports centers. As part-time faculty,Oakley Antix Sunglasses, I enjoy low-cost membership to my university's sports facility, along with my full-time colleagues, alumni and students. Young people like living on or near school campuses because of the amenities. Why not invite more of them into the one that is at the heart of the infrastructural warfare that's waged by the schools as they compete for students?
Here's the tricky part,Replica Oakley, though: Resisting the temptation to use this trove of cash to plug today's operating shortfalls, which would be akin to burning the furniture to stay warm. Instead, the schools should consider these actions only after settling on a strategic plan that speaks to the disciplined use of this precious, repatriated capital.
So how does this get done in such an insular culture where self-interest often trumps much-needed innovation? All it will take are a few forward-thinking schools to get the ball rolling.
This is an Op/Ed contribution to Credit.com and does not necessarily reflect the views of the company. Mitchell D. Weiss is an experienced financial services industry executive, entrepreneur and adjunct professor of finance at the University of Hartford. He is also the author of the recently published , ,Replica Oakley Eyepatch Sunglass, and .

IP IP Logged
tj0i2gyh4w9
Newbie
Newbie

Quote tj0i2gyh4w9 Replybullet Posted: May 28 2013 at 5:33pm
sez tard de vivre de ma plume, vers trente ans, après de longues études, ce fut très dur. J’ai publié Lézard (épuisé mais lisible sur e-book, sic ! – NDLR), mon premier roman, en 1957, dans l’indifférence quasi générale. Puis, coup de chance, je rencontre Jacques Tati et Étaix… Mon éditeur, Robert Laffont, avait signé un contrat avec Tati pour tirer deux livres des Vacances de Monsieur Hulot… Tati a choisi le mien. Ma rencontre chez lui m’a beaucoup impressionné. Il ne me regardait pas dans les yeux et mettait sa main devant sa bouche pour parler. Il n’avait pas lu mon chapitre… C’est Étaix qui l’avait lu. Ce fut la journée décisive de ma vie. Il m’a demandé ce que je savais du cinéma… Je ne savais rien ! Il a demandé à sa monteuse, Suzanne Baron, de m’emmener voir comment se fabriquait le cinéma. Dans une salle de montage,www.sac longchamp, pas sur un plateau. Aujourd’hui encore, j’adore le montage. Il y a un vrai langage dans le cinéma. C’est une technique compliquée. Je ne cesse de le dire aux étudiants en cinéma. Un seul plan sur un œil (cf. Buñuel) peut dire beaucoup.C’est votre art préféré ?Jean-Claude Carrière. Je ne dirais pas ça. C’était un moyen de gagner ma vie, avec ma plume. Le premier film a marché (le Soupirant, avec Étaix). J’ai vécu un an et demi avec ce premier film. Ça m’a encouragé à continuer.Quel est l’artiste avec qui vous avez préféré travailler ?Jean-Claude Carrière. Contrairement à ce qu’on croit, ce n’est pas Luis Buñuel. Tout simplement parce que j’ai travaillé trente-quatre ans avec Brook et «seulement» dix-neuf avec Buñuel. Et puis il y a eu Étaix…N’avez-vous pas la nostalgie 
de ces personnalités ?Jean-Claude Carrière. Étaix est toujours là et j’ai un projet avec Brook. Je rencontre de nombreux jeunes gens de talent. Des comédiennes et des musiciens extraordinaires. Vous savez, la mort va nous surprendre un jour, comme disait Montaigne, «au milieu de notre jardin imparfait»… Lors d’un repas, ou en dormant. Vouloir créer une œuvre n’a pas de sens. Mieux vaut essayer de profiter de la vie en profitant de la conjonction entre réel et imaginaire.Comment vous définiriez-vous ?Jean-Claude Carrière. Comme un homme de gauche, non encarté, un hédoniste travailleur, un tranquille athée… La grande question de ma vie, c’est pourquoi la croyance est plus forte que la connaissance, chez la plupart des gens ? Ça reste pour moi une énigme…Parce qu’ils ont peur de la mort ?Jean-Claude Carrière. Ce n’est pas si simple. Il y a mille raisons. Pourquoi, alors que l’islam a une image de plus en plus violente, il y a de plus en plus de conversions ? Pourquoi la foi,le sac longchamp �� petit prix, qui les éloigne du savoir et de la sagesse, les envahit ? La croyance a encore une telle importance. La trouille est un des éléments… Dans tous les livres saints, il y a les mêmes thèmes de la paix… Et de l’épée. Le feu sur la terre. Les deux contraires existent dans toutes les religions : blanc et noir. Tout le monde sait qu’il n’y a rien, ni Dieu ni vie éternelle, mais personne ne veut l’admettre. Il n’y a que l’univers. Et il y a sans doute, d’autres univers encore, et d’autres êtres… que nous effraierons, un jour, car c’est nous les extraterrestres.Le scénariste de Buñuel. Né en 1931 à Colombières-sur-Orb, dans l’Hérault, au sein d’une famille de viticulteurs, Jean-Claude Carrière est un ancien élève du lycée Lakanal et de l’École normale supérieure de Saint-Cloud. Licencié en lettres et diplômé en histoire, il abandonne rapidement sa vocation d’historien pour le dessin et l’écriture. Après la publication de son premier roman, en 1957 (Lézard), il cosigne les courts et longs métrages de Pierre Etaix. Il deviendra par la suite scénariste de Luis Buñuel, mais aussi de Milos Forman, Jean-Paul Rappeneau et Volker Schlöndorff. Il ne se consacre jamais uniquement au cinéma. Parallèlement, il poursuit une carrière de dramaturge et d’adaptateur,site longchamp pliage pas cher, en particulier aveRelated articles:

http://imagesplanet.byethost13.com/displayimage.php?pid=89&message_id=6f5227e1f42b13441829f8c38a8a3ec7&message_icon=info#cpgMessageBlock

http://www.peoplespharmacy.com/2013/05/27/naproxen-may-damage-kidneys/#comments

http://www.cardplayer.com/profiles/173512-romeowillums1024/blogs/

IP IP Logged
Post Reply Post New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

This page was generated in 0.234 seconds.