![]() |
Active Topics Memberlist Calendar Search |
| |
| News | |
| |
|
| Author | Message |
|
nikeshox333
Senior Member
Joined: Mar 27 2013 Location: United Kingdom Online Status: Offline Posts: 250 |
![]() Topic: nike shox dame 1_353Posted: May 14 2013 at 1:46pm |
|
indf?rt det, mit navn er Shi Lai." Kvinden smilede.
????"Shili s?ster, Her kan du l?be ind i dig, virkelig bestemt ah!" L?nge Green Road. ????Shili light Plys Skrig og sagde: "Silly boy, du bare hvor meget ah, ogs? kaldet min s?ster skulle v?re d?de." ????Green Dragon sammenkomster, sagde: "Jeg ved ikke hvordan, men den 25- nike shox sko?rige i alt, du er s? ung, i hvert fald ikke mere end to ?r gammel nike shox herre." ????Shi Li lo: ". Silly dreng, Din mund er s?d, hvis det er 20 ?r gammel, og jeg har kildet ihjel Ak, tid og tidevandet venter ikke mand, jeg er 30 ?r gammel." ????Lange gr?nne ah yo gr?de og sagde: "Nej, hvordan du ser, hvordan gjorde 31-?rige" ????Shi Li sagde: "Jeg har 30-?rige, et barn f?dt til en 24-?rig, nu er min s?n er n?sten 12 ?r gammel." ????Lang bl? burst af svimmelhed, forestille sig denne engel-lignende smuk kvinde havde endda en baby, og mit hjerte faktisk smidt en antydning af jalousi. ????"S? dette er tilf?ldet, s? jeg kaldte din s nike shox dame?ster. Shili s?ster, din s?n? Ogs? i dalen er det?" L?nge Green |
|
IP Logged |
|
|
||
Forum Jump |
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |
|